2007年9月10日 星期一

Skype病毒

用了Skype接近兩年, 第一次遇上病毒, 幸好我不是當中的受害者, 但因Skype是公司的其一通訊工具, 所以我雖不是受害人也有點兒不便, 因為它的病毒在公司擴散起來, 幸好還不致於全面停頓。

話說回來, 或者大家都知Skype是什麼了, 但它比MSN優勝之處是它多了電話功能, 能在公司全面使用也因它有此功能, 但我卻愛用它做私人事務, 最愛相約同事吃午飯、傾訴苦況與分享笑話。

1 則留言:

匿名 提到...

咁我地去邊度食野好呀?
仲有呀... 你後面個個幾時走呀!?!
我已經係痴ga啦,估唔到佢仲勁過我!成日都嚇人幾跳!!!
....