2007年2月18日 星期日

恭喜! 恭喜!


3 則留言:

匿名 提到...

娟! 借blog 一用,以宣洩情緒. 以下真不能記在自己blog 上!
本人生日將近,老公不單成日問想去邊到食飯(其實佢唔想諗),仲連生日蛋糕都唔記得買,點解我會知?!因為年廿九去Starbucks買蛋糕以作日後四days早餐時,
阿老公話:"嘩~百幾蚊四日早餐....!"
咁我答:"咁我生日呢"
阿老公話:"呀!係喎" (佢已經唔係第一年唔記得)
跟住又係問"你生日想要咩野生日禮物?"(但佢成日同我講D錢好緊)
咁你話, 我仲會唔會要生日禮物!
如果我同人興祝生日...我會..
食飯:我會試探下佢想食咩, 然後訂定位食飯.
禮物:我會同佢行街, 睇下佢睇d咩野.(老公無耐性同我行街)
蛋糕:仲洗問~~~一早訂定la.
But 我乜都無呀! 嗚嗚嗚嗚嗚~~~~~~~ 你話激唔激心.
唉!不過我都知,沒有希望過什麼,就不會失忘到那裡去. This is correct!
又開心又傷心嘅就係, 你係第一個同我講生日快樂嘅人. 多謝!錫晒你!XOXOXOXO
感激借用!

Block27 提到...

恭喜發財
心想事成

DoubleL 提到...

可讓您宣洩, 我樂意傾聽。想找我的時間, 我會"隨時候命"。

當愛情轉化成感情, 由甜蜜走進現實, 人也會變得習以為常, 漸漸變得善忘, 忽略對方的重要性, 要學懂珍惜與愛護、尊重與體諒, 不開心時不彷坦誠相對, 讓對方也明白你的感受, 效果可能會理想點。

人要活得快樂, 不要讓自己走進死胡同, 好朋友會感心痛的。